Zondag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

04 Oktober 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Vandaag zondag dus uitslapen, half tien pas wakker. Naar buiten kijkend was het weer er niet echt beter op geworden dus lekker plan plan. Besloten om weer met de shuttlebus en de subway naar een aantal markten te gaan. The electronic, the womens and the overall market. Dit was wel zo een beetje hoe je hk voorstelt. Veel hoge gebouwen en daaronder,naast en achter allemaal kleine winkeltjes met van alles en nogwat. Heerlijk lopen slenteren, bakkie bij starbucks, hamburger bij de mac. Later met de subway naar templestreet waar zoals het woord zegt eetstalletjes zijn. Alles wat beweegt koken braden of bakken de chinezen. Heb het even overgeslagen. Rond een uur of vijf hadden we een paar platvoeten en hebben de terugreis weer aangevangen. Onderweg nog even een starbucks gedaan en nu lig ik lekker met een biertje op bed met mijn voeten omhoog. Morgen weer 11 uurtjes vliegen naar auckland en dan aan de volgende etappe beginnen. Jullie nog een prettige zondag verder.

• 04 Oktober 2015 - 14:06

Anneke:

jullie ook! lekker dat biertje en goede reis voor de volgende etappe.....

• 04 Oktober 2015 - 15:05

Frabk En Lizette :

Zo lekker bezig zo te lezen. Wel jammer van het weer, maar goed ondanks dat toch lekker aan het genieten.
    Nou morgen nog ff 11 uurtjes vliegen en dan zijn jullie op de plek waar het gaat beginnen yeahhhhh !!!
    Lieve schatten ff een kleine tip, je moet ff je locatie aanpassen :-) wordt gezegd dat jullie het verslag vanuit Nederland maken en dat helemaal niet.
    Nou we gaan jullie volgen dag luitjes veel plezier dikke kus van ons

Gr Frank en Lizette

• 04 Oktober 2015 - 15:12

Carola:

Een hele goede reis toegewenst voor morgen!! Zal wel even een lange dag zijn, maar daarna weer heerlijk genieten van al het moois wat jullie gaan beleven. Een lieve groet van mij Carola

• 05 Oktober 2015 - 07:45

Mirjam:

Joepieeeee, straks dan eindelijk echt naar New Zealand! Goede vlucht gewenst en daarna heel veel plezier in jullie campertje! Dat wordt echt gaaf! Eerst naar rechts kijken he! ;) we kijken nu al uit naar de foto's en verhalen! Xx mirjam