Naar auckland - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Naar auckland - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Naar auckland

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

06 Oktober 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Gisteren zouden we om kwart voor vier opgehaald worden. We moesten onze kamer om 12 uur uit, dus alslenterend de stad weer in. Kregen we weer een enorme bui regen over ons heen. Zijn we de mac ingevlucht en hebben daar een lekka bakkie pleur gedronken. We zaten voor het raam dus hebben we twee uur mensen zitten kijken, heerlijk! Tussen de buien weer naar het hotel waar we redelijk op tijd werden opgehaald. Met een luxe busje naar het vliegveld gebracht waar lida een bakkie heeft genomen en ik een glaasje wit. Boarden was op tijd en eindelijk ging er iets volgens schema....dachten we. Door de enorme buien mocht het vliegtuig niet opstijgen en hebben we anderhalf uur in het vliegtig gezeten voor we weg mochten. Bij nieuwzeeland air had je een enorme beenruimte waar je bij klm flink voor moet betalen. Vriendelijk personeel en lekker eten. Na een vlucht van 11 uur en een kwartier( waarvan ik er 7 heb geslapen, leve het pilletje). Daarna door de biocontrole. Gelukkig hoefde onze tassen niet leeg en mochten we doorlopen en gaan staan wachten op de bus die na 3 kwartier aankwam. De bus bracht ons naar britz waar we de sleutels van de britz ventura in onze hande gekregen. Gelijk links rijden mer zo een bak valt niet mee maar we zijn heelhuids op de camping aangekomen en hebben een pleje langs het strand. Onze eerste magnetronmaaltijd naar binnen gewerkt en daarna de camper ingericht en het bed opgemaakt. Lida is nu haar dagboek aan het bijwerken en ik de blog. Nou....weet effe niets meer. See you

• 06 Oktober 2015 - 10:50

Anneke:

blij dat jullie de vliegtuigen even achter je kunt laten en lekker links kunnen rijden..... brrrr went vast, maar zie ik niet zitten! plezier!

• 06 Oktober 2015 - 10:59

Frank En Lizette :

Hè lieverds, zo eindelijk op de plek van bestemming yeahhhh.
    Nu heerlijk bijkomen en genieten van de aankomende weken !!!!!!
    Heel veel plezier

• 06 Oktober 2015 - 14:36

Thom:

Pff, het vliegen zit er voorlopig op. Nu effe links gaan rijden en ondertussen genieten van datgene dat Nieuw Zeeland te bieden heeft.
    Dat worden ongetwijfeld hele mooie verhalen en foto's.
    Have fun!