Maoris - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Maoris - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Maoris

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

12 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na het ontbijt naar lake rotorau gelopen en een stul langs de oevers gelopen. Prachtige huizen, allemaal laagbouw. Via de spoorlijn terug gelopen naar de camping. Camper gpakt en een rondje meer gaan rijden. Zagen een bord met hells gate. Een geothermisch park met bubbelende modderpoelen en kleine geisers, alles stinkend naar rottende eieren. Was wel erg leuk om gezien te hebben. Daarna rotorua bekeken, kan je overslaan, geen reet aan. De middag verder in het zonnetje gezeten naast de camper. Om zes uur werden we opgehaald voor een avondje maoris. Werd van alles verteld over hun cultuur en gewoontes. Was erg leuk en hebben daar goed gegeten. Heb als aandenken een kleine gezichtstattoo laten zetten. Ben benieuwd wat ze daar op het werk van vinden. Tien uur in de avond weer thuis en nog even een lekkere whiskey voordat ik/we gaan slapen. Morgen op weg naar taupo( het walhalla van de forelvissers, de beste plek ter wereld) truste

• 12 Oktober 2015 - 18:45

Petra Rglberg:

Willen we natuurlijk wel een foto van die tattoo!
    Genietse en groetjes
    Petra

• 12 Oktober 2015 - 19:46

Carola:

Haha Petra is mij al voor.....ik dacht ook waar is die foto nu met tattoo. Kunnen we ons alvast erop voorbereiden. Leuk om jullie reisverslagen te lezen. Geniet er verder lekker van. Groetjes vanuit Nederland!!!