Wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

17 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Vandaag ritje wellington. Op tijd opgestaan en mijn leraar vliegvissen gedag gezegd. Deze man en zijn vrouw hebben geen woning maar vallen door heel nieuw zeeland in voor mensen die parken, motels etc. Hebben en een keer op vakantie willen of om andere reden. 1 december gaat hij naar het zuiden van het zuidereiland om daar twee jaar lang een pub en motel te runnen. Heel apart leven! Maar goed de rit van vandaag was 200 km. Effe iets heftiger als de vorige want het is hier vrij vlak en met windkracht acht moet je die windvanger van 7.2 mtr toch aardig onder controle houden. Gelukkig goed aangekomen en over de omgeving is niets bijzonders te vertellen. Hier gaan we dus niet wonen. Nog even wat visspullen gescoord en de reel van mijn hengel leten nakijken. Heb voor vanavond spaghetti gemaakt met champignons uien knoflook, ham en lekkere saus, eitje erbij, geraspte kaas er over en de bestelling voor de shakes na de vakantie gaan er binnenkort uit. Het is heel opvallen hoeveel dikke mensen hier lopen
Ik denk dat 70% van de mensen hier zwaar overgewicht hebben, zeker de maoris, de mannen zijn allemaal 100+ . Morgen slapen we lekker uit en gaan we bekijken of we nog iets gaan bekijken. Maandag is het hier labourday(geen idee wat het inhoud) maar de mensen zijn dan vrij dus is het hier vrij druk. En om nou met de camper de stad in te gaan zie ik eigenlijk niet zo zitten. Vanavond dus kampraad en beslissigen nemen. Zo lekker aan de spaghetti en het korte avondje zien we wel. Kus vanuit wellington, lower hutt. Xxx

• 17 Oktober 2015 - 10:03

Ralph & Marloes:

Luitjes!

Goed om te lezen dat jullie het geweldig hebben! We lezen iedere dag jullie reisverslag.. leuk!
    Ik moet zeggen dat nieuw zeeland door jullie ervaringen ook hoog op ons vakantielijstje staat!

Veel plezier!
    Ralph & Marloes.