Verschillen - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Verschillen - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Verschillen

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

07 November 2015 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Vanmorgen wakker met een stralend zonnetje en geen wind. De rit van vandaag zou gaan naar hanmer springs. Eerst even tanken en toen naar.... Had gelezen dat er een zeehondenkolonie was. Effe wezen zoeken en gevonden. Staan we de omgeving te filmen en fotograferen ligt er een loebakkes van 2 meter ongeveer een meter van mij vandaan. Had ik niet gezien. Geef mijn oog daarvoor maar de schuld. Lag ook nog een zeehond met een hoog aaibaarheidsfactor(dood) wel een mooi woord voor galgje. op naar hanmer springs. We hebben de scenic route genomen en die was werkelijk schitterend. Het ene wauw moment na het andere. Onderwegnog gestopt om te kijken bij het bungeejumpen. Wat een randdeb...... Zijn dat. Geen haar op mijn bold head die daar aan denkt om te gaan doen. Hanmer springs is een toeristisch stadje waar je kan bungeejumpen, kajakken, raften, hiken enz. Enz. Moeten er even over denken wat we morgen van het aangebodene gaan doen(hahaha) zal wel een ritje richting christchurch gaan worden. Misschien onderweg nog ergens proberen te vliegvissen. Als we in christchurch zijn gaan we(als het weer helder is) de transalpine railway doen. Een rit van de oostkust naar de westkust en terug met de trein. Duur..... 9 uur. Maar wel door landschappen waar je met de camper zeker niet kan komen. Dus achterover zitten en genieten. Heb de laatste twee uur een stoofschotel met rundvlees gemaakt die hopelijk lekker smaakt. Oh ja..... Eergisteren was het 4 graden C , vanmiddag om twee uur was het 30 graden C. Over verschillen gesproken. Zitten nu om 19.00 uur nog steeds in korte broek, maar de temperatuur zakt snel. Gaan zo lekker eten en weer vroeg het mandje in. Dagelijks maken we toch wel 10 uur slaap, maar om te zeggen dat ik uitgerust ben???? Ik weet het niet!!! Denk dat de bedjes op het strand in bali dagelijks bezet zijn door twee globetrotters(wij). Voor straks welterusten. Dikke kus xxx

• 07 November 2015 - 07:06

Jenny:

Hoi Danny en Lida, het zo leuk om te zien hoe jullie genieten van jullie reis in NZ, ondanks het af en toe toch slechte weer. Gaaf die foto's van die walvissen, nu nog de dolfijnen. Die treinreis moet ook erg mooi zijn heb ik gelezen op internet.... Geniet er lekker van, wij genieten van jullie verslagen en foto's.. Doei doei. Jenny.