Luxeprobleem - Reisverslag uit Glentunnel, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Luxeprobleem - Reisverslag uit Glentunnel, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Luxeprobleem

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

08 November 2015 | Nieuw Zeeland, Glentunnel

Vanmorgen wakker geworden, helaas bewolkt, maar geen wind, de temperatuur was goed, dus lekker buiten ontbeten. Alles weer opgeruimd en vastgezet en op weg naar...... Hebben nog 6 dagen voordat we in Christchurch moeten zijn, dus besloten we om toch weer een stukje het binnenland in te gaan. Onderweg wel weer een beetje regen gehad, maar toch weer mooie uitzichten gehad onderweg. Aantal keren gestopt om eventuele visplekjes te vinden, maar helaas. Via Hanmer Springs, Culverden, Waipara, Amberley, Oxford naar Springfield gereden. In onze reisatlas gelezen dat daar een motorcamp was met oa tennisbanen. Daar aangekomen was er inderdaad een tennisbaan met wat staanplaatsen er omheen, maar voor de rest was het een armoedige zooi. Dus direct omgekeerd en overgestapt op plan B. Martie en Jan (ouders van Mirjam) hadden in Glentunnel gestaan, niet ver van Springfield, dus daarheen gereden, en wat een mooie plek. Heb uitgerekend dat we tot nu toe 484 liter diesel verreden hebben, 4715 km. Gaan zo lekker slapen, eerst nog een klein glaasje whisky. Truste, tot morgen maar weer.

• 08 November 2015 - 10:59

Anneke:

zoooo wat een kilometers!! lijkt zo'n klein landje op de wereldkaart :)
    luxe went snel he! hahah veel plezier....