Nog effe - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Nog effe - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Nog effe

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

09 November 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanmorgen bewolkt maar geen wind. Heerlijk buiten ontbeten. Daarna richting christchurch, andere alternatieven hebben we niet. Als je in de buurt komt van cc dan wordt je een soort van depri, druk, toeterende auto's, kortom de grote stad. Ingecheckt bij holiday parks. De dame gaf ons een leuk plekje om te lunchen. Was bij een surfstrand, leuk om gezien te hebben. Daarna met de gondola omhoog voor een view of cc. Was erg mooi om te zien. Zie fb. Daarna terug naar de camping waar lida wasje heeft gedaan. Hebben nog heerlijk in het zonnetje buiten kunnen zitten. Morgen gaan we naar het schiereiland akaroa. Proberen nog een boottocht te boeken langs de baai. Prberen dolfijnen te spotten, staat tenslotte op de bucketlist. Nu gaan we nog een filmpje kijken, Abduction?? Geen idee wat het is. Daarna lekker mandje in voor weer een nieuwe dag. Voor straks truste. Xxx

• 09 November 2015 - 12:08

Frank En Lizette :

Ja jongens de tijd vliegt als je het naar je zin hebt.
    Maar jullie hebben echt een top reis gemaakt nog een paar dagen en dan vliegen jullie richting jullie twee huis