Akaroa 2 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Akaroa 2 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Akaroa 2

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

11 November 2015 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Vanmorgen hoefde niets, dus lekker lang blijven lggen. De temperatuur was aangenaam, maar geen zon. De camping ligt halverwege een heuvel met prachtig uitzicht over het meer. Er staat in de brochure dat je 500 meter van het centrum zit. Er is een pad naar beneden( ongeveer 300 meter) een echte kuitenbijter dus. Wij naar beneden en in het dorp koffie gedronken, daarna wat oude troep bekeken. Lekkere lunch en toen wilden we een frans kerkhof bezichtigen. Dwars door het bos een heuvel op, er kwam geen einde aan. Bleek dus om een soort massagraf te gaan. Stonden we wel op de verkeerde heuvel en konden weer 400 meter naar beneden om de volgende heuvel weer 300 meter naar onze camper te lopen. Lekker tijdschrift gelezen en om 19.00 uur weer naar beneden voor het diner. Heerlijk mosselen gegeten en lida soep van de dag met friet, cappuchinno toe en de terugreis weer aanvaarden....juist ja.... 300 meter omhoog, al boerend toch bij de camper gekomen. Kacheltje aan en de laatste echt rustige nacht ingaan. Morgen terug naar cc waar we zaterdag de camper weer gaan inleveren. Maar eerst nog 2 dagen cc. Voor straks truste. Xxx