Waar ben jij nu? CHRISTCHURCH!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Waar ben jij nu? CHRISTCHURCH!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Waar ben jij nu? CHRISTCHURCH!!

Door: Danny.

Blijf op de hoogte en volg Danny

15 November 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ach, dat dagje kom je wel door. Heerlijk uitgeslapen(lida op de grond) bij de benzinepomp wat te eten gehaald en daarna naar een rommelmarkt in de buurt geweest. Daarna met de bus naar een heel grote shopping mall. Erg leuk. Terug naar onze kamer en de tijd verdrijven met tv kijken. Op internet gekeken of onze vlucht van vannacht nog door zou gaan. Niet dus! Voorlopig zijn alle vluchten richting bali geschrapt. Fijn dat ze aan onze veiligheid denken, maar daar denk je niet zo aan op je motelkamer.. Eerst onze reisverzekering op de hoogte gebracht dat we terugwillen naar nederland. Moeten de strijd aangaan met de reisorganisatie. En omdat het bij jullie 12 uur later is gaan we vannacht maar even bakkelijen dat we terug willen. Hier de hele dag op je kamer zitten om te lezen dat de volgende vluchten ook zijn geschrapt is geen optie.......dus.......holland here we come. Uiteindelijk hebben we tot nu toe een fantastische vakantie gehad en dat gaat een vulkaan niet bederven. Hebben net te eten gehaald bij de benzinepomp en gaan zo het avondprogramma bedenken? Mochten er lezers bij zijn die goede ideeen hebben dan lezen we dat graag. Waarschijnlijk gaan we tegelijk slapen ivm de contacten met het wtc, maar in ieder geval voor straks truste, xxx

• 15 November 2015 - 11:41

Frank En Lizette :

Dat is ff ....... Maar net wat jullie zeggen het was een top vakantie voor jullie. En denk dat er meerdere mensen zijn ( familie ) die het echt niet erg vinden dat jullie wat eerder thuis komen. Wij ook niet hoor hebben jullie best wel gemist ondanks het regelmatige contact via Facebook. Hoop dat alles nu goed gaat verlopen en een goede terug reis dikke kus