Mosselbaai - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Mosselbaai - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Mosselbaai

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

28 September 2016 | Zuid-Afrika, Hermanus

Vanmorgen half acht op, koffers(tassen) gepakt, auto ingeladen en eerst even naar ons restaurantje voor een stevig ontbijt. Vervolgens de tomtom ingesteld richting mosselbaai. Van de tomtom hebben we erg veel plezier, dit met dank aan de lener van dit stukje vernuft(bedankt E.S.) vandaag was de tom tom alleen op het laatste stukje in mosselbaai erg handig. De rest van de 320 km was 1 lange weg, erg saai en slaapverwekkend. Maar het was wel een mooie en goed onderhouden weg. Er lopen zelfs ploegjes die de vluchtstroken bezemen zodat er minder last is van steenslag. In de middag hartelijk welkom geheten door de verhuurder van dit airbnb onderkomen. We hebben hier gewoon een huis met een woon en slaapkamer, grote badkamer en een groot dakterras met fantastisch uitzicht voor 27 euro p/n. Staat de auto ook op een bewaakte pp met elektrisch hek. De middag het dorp in en naar het kantoor van whitesharkafrica. Hadden ze voor morgen nog precies twee plaatsen vrij. Gelijk geboekt. Gaan dus morgen de kooi in tussen de witte haaien. Spannend. Vanavond pizzaatje gegeten en nu afgestoffeerd in ons huisje. Nog lekker een wit wijntje en dan tussen de klamme lappen om uitgerust de strijd aan te gaan met jaws. Truste! Xxx

• 28 September 2016 - 21:46

Peter Bacon :

Kijk je wel uit! Is geen kabeljauw. Lekker genieten. Wat een reis weer.

• 28 September 2016 - 21:55

Frank:

Wel jullie handen binnen de tralies houden hè.
    Veel plezier met Jaws en co.

• 29 September 2016 - 07:23

Anneke:

Dank weer voor de verhalen.... Succes met die witte!!!