East london 2 - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu East london 2 - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

East london 2

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

08 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Vanmorgen 7 uur, volgens mij wordt er geklopt. Niemand te zien dus nog maar even verder slapen. In de ontbijtruimte kregen we eerst fruit voordat de maincourse kwam. Worstjes met saus, scrambled eggs, gebakken champignons. Eigenlijk wilde lida een toast met jam en ik een toast met scrambled egg. De eigenaresse was erg teleurgesteld dat we ons bordje niet leeg aten. Andere gasten vonden het ook erg raar. Je laat toch geen auto rijden zonder er brandstof in te doen. Na het eten nog lekker zitten kletsen. Vertelde de eigennar dat hij om 7 uur op onze deur had geklopt. Gisteren hadden wij verteld dat we graag walvissen wilden zien. In het stuk zee voor onze B&B sprongen dus 4 walvissen gedurende een half uur. Misschien dat we morgen wel reageren. Na het eten door de eigennar naar een museum gebracht met de naam footprints. Hebben ze daar pas voetafdrukken van mensen gevonden van 124000 jaar geleden, lekker belangrijk! Na de footprints naar het safaripark gegaan voor een rit met gids door een wildpark. De eerste drie kwartier in een nierverwoestende landrover hebben we alleen een bushbok gezien. Het meisje wat de landrover reed was op z'n max 1.48 mtr hoog en zat op allerlei kussens om over het stuur te kunnen kijken. Ze was zo bezig met sturen dat Lida en ik moesten vertellen waar er wild was. Hebben best wel mooie plaatjes kunnen schieten, maar uiteindelijk was het erg duur en heeft deze safari niet aan onze verwachtingen voldaan. In ons verblijf wilde ik de mooie foto's delen die ik heb gemaakt. Heeft de connector van de camera naar de ipad het begeven. Hoop dat we nog een iphone shop tegen komen, en anders moeten jullie maar langs komen(gaarne op afspraak) vanavond lekker gegeten in de plaatselijke pub, was net de rugbywedstrijd zuid afrika tegen de all blacks aan de gang. Zuid afrika een pak slag gekregen. 17 tegen 57. Morgen gaan we naar mthatha, 230 km sturen. Niets leuks te doen maar we moeten richting durban. De 16e vertrekken we met een binnenlandse vlucht naar Johannesburg. Zo, ik vind het weer genoeg voor vandaag. Truste voor straks en morgen gezond weer op. Xxx

• 08 Oktober 2016 - 21:18

Lizette:

Op één of andere manier zie ik jullie al stuitert zitten in de jeep hahahaha Sorry

• 08 Oktober 2016 - 21:19

Frank:

Weer een mooi verhaal. Hoop dat jullie morgenochtend wel de walvissen zien springen. Blijven genieten. Doen wij ook van jullie verhalen en foto's.

• 09 Oktober 2016 - 09:56

Ron:

Lekker mopperen Danny. Hakuna mathata. Heerlijk om al je verhalen te lezen. Je komt nu i gebieden die ik ook niet ken. Benieuwd naar jullie volgende avonturen.