Margate 2 - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Margate 2 - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Margate 2

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

13 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Margate

Gisteren lekker uitgeslapen(lag vroeg in mijn mandje dus had de blog even uitgesteld) zelf ontbijtje gemaakt en sip naar buiten kijken. Regen! We waren toch niet zo veel van plan dus lekker makkie an. Omstreeks half elf stopte het met regenen en zijn we een stuklangs de kust gaan lopen. Halverwege een restaurantje voor de lunch, waterval bekeken en weer teruggewandeld. Vlak bij onze bestemming een bakkie thee gedronken op het strand. Tot die tijd was het droog. Iemand van hoger hnd besloot om de plantjes water te geven. Afijn, lekker nat thuis gekomen. Kachels hebben ze hier niet, dus dan maar het elektrisch fornuis alle pitten op 6. Gelijk onze hoody's boven de pitten te drogen gehangen. Na een brul van lida nog net een binnenbrandje kunnen voorkomen, mijn hoody was van de magnetron gegleden en lag heerlijk te smeulen op de pitten. Nog net geen vuur dus, alleen maar verschroeide hoody. In de avond naar hetzelfde restaurant geweest waar w eerst waren lastig gevallen. Nu waren de verveelbekken er niet, want in hun cao staat dat ze met regen niet hoeven te werken. Lekker sushi en sashimi gegeten. Kwart over 8 thuis en half negen naar bed. Heerlijk geslapen tot half acht en nu het stukje schrijven. Straks weer naar de volgende plaats, maar dat lezen jullie vanavond wel. Maak er een mooie dag van. Xxx

• 13 Oktober 2016 - 16:50

Fred Kleyn:

Lekker handig gozer, goed dat Lida je ook tijdens de vakantie in de gaten houd.
    Half negen naar bed ?? zal je wel lekker uitgerust thuis komen.
    Maar jullie hebben volgens mij nog een week te gaan, dus maak er wat van en pas op
    voor negers.

See you