Joburg2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Joburg2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Joburg2

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

18 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Alweer de laatste volle dag van onze vakantie. Vandaag stond Soweto op ons programma(soweto staat voor south west township) met een kleine versie van de hohobus een tour gehad van twee uur waar de laagste klaae van soweto werd gemeden. Er wonen ongeveer 3 miljoen zwarten en 2 procent blanken. Waren dus redelijk snel klaar. Nogmaals de hohobus genomen door joburg en onderweg uitgestapt voor een lekkere lunch. Vanovond lekker wezen eten en er over gesproken dat we weer snel aan de herbalive moeten om waarschijnlijk wat overtollig vet weg te werken. Het is niet raar gezien het aanbod van eten dat 90% van de zuid afrikaners overgewicht hebben. Dit is de laatste blog uit Z A. De volgende blog komt uit ons koele ikkerland en daarin zal ik deze reis proberen te verworden. Mixed feelings! Morgen vliegen we om 21.00 uur en als tijdverdrijf gedurende de dag gaan we beestjes kijken in de dierentuin alvast in training voor onze kleine mooie man. Morgen wordt in ieder geval een heeeele lange dag. Voor straks truste en gezond weer op. Xxx. De regen komt hier nu met bakken naar beneden met heerlijke onweersklappen. Dat wordt weer oordoppen!,

• 19 Oktober 2016 - 10:15

Frank:

Lieve Lida en Danny,
    Het was leuk om jullie mooie reis mee te kunnen lezen. Die gemengde gevoelens denk ik wel te begrijpen. Het mooie land met de gave beesten maar aan de andere kant de criminaliteit en het soms achter een hek opgesloten zitten.
    Niettemin ik heb genoten :-).
    Hier stormt en regent het gelukkig ook dus je kan alvast wennen.
    Tot gauw
    Xxx