Vissen - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Vissen - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Vissen

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

14 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Turangi

Vanmorgen ging om tien voor half zeven het wekkertje. Moest om half zeven bellen of de vistrip door kon gaan. Gisteren stonden er golven van een meter op lake taupo. Gelukkig waren de weergoden ons vandaag goed gezind. Om kwart over zeven kwam de gids mij ophalen en reden we naar lake taupo. Vlak meertje en een heerlijke temperatuur. Mijn god wat heeft die man een moi kantoor. Geotermische aktiviteit waardoor overal op de berghelling waterdampen opstegen. Een waterval van 25 meter enz. Enz. Na uitleg van de vliegenhengel zijn we voor een riviermonding gaan liggen en ving ik mijn eerste forel. Een regenboogforel van 48 cm. Later met een andere vismethode kreeg ik er een regenboogfrel aan van 70 cm. Sta nu in de toptien lijst van de afgelopen 25 jaar. Heb een foto op fb gezet. Carola kan jij die aan anja van der kruk laten zien? Het was een lust voor het oog om daar te mogen vissen. Op de camping de vissen gefileerd en tijdens de lunch een forel gegeten die je niet verser kon krijgen. In de middag heerlijk langs de rivier gelopen met weer de mooiste uitzichten. Vanavond lekker uit eten geweest en stoere visverhalen aan andere gasten verteld. 1 wijn en 2 whiskeys later nu in de camper om jullie op de hoogte te brengen. Morgen gaan we naar whanganui. Een rit van ongeveer 3 uur. We zakken langzaam af naar het zuiden. Maandag gaan we met de ferry naar het zuidereiland. Voor over 12 uur truste en tot morgen.

  • 14 Oktober 2015 - 11:32

    Carola:

    Leuk Danny dat je zo'n geslaagd visavontuur hebt gehad. Ik heb de foto maar via de mail aan Anja verzonden. Tja dingen gaan hier gewoon door terwijl jullie in luilekkerland zitten. En om nu even naar Delft heen en weer te rijden :-) Groetjes van mij aan jullie en een goede reis verder.

  • 14 Oktober 2015 - 11:32

    Gerard:

    Leuke belevenissen mensen! Wat een afstanden soms, dat land is wat groter dan Nederland zo te lezen. Zo te lezen wil de wijn uit NZ best smaken Danny! Genieten maar.

  • 14 Oktober 2015 - 14:58

    Ries:

    Hebben jullie nog een bedje over. Het is nu al een geslaagde vakantie. Ga ook eens neuzen.
    Groetjes van ons. Liesbeth.ries

  • 14 Oktober 2015 - 19:30

    Frank En Lizette :

    Als ik jullie verslagen lees hoor ik gewoon je stem er bij Danny

  • 15 Oktober 2015 - 20:15

    Jenny:

    Hoi Danny en Lida, jullie zijn wel bofkonten, hoor, lekker in Nieuw Zeeland. De foto's op Facebook zien er goed uit, zo te zien genieten jullie volop. Ook leuk dat Danny succes had met vissen; je moet toch maar afwachten of ze willen bijten.
    Jullie berichtjes zijn echt leuk om te lezen, zo ben ik zelf toch ook een beetje in NZ. ;-)
    Ga lekker genieten, schrijf er een mooi verhaaltje over en dan genieten wij met jullie mee.
    Doeggg, Jenny xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Turangi

Danny

Actief sinds 18 Sept. 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 14360

Voorgaande reizen:

22 September 2016 - 20 Oktober 2016

Zuid-Afrika

18 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Oktober 2015 - 01 December 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: