Kokstad - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Kokstad - Reisverslag uit Kokstad, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Kokstad

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

10 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Kokstad

Vanmorgen 8 uur opgestaan en ontbeten. Het nachtje was minder want mijn darmen en maag waren een protestaktie begonnen. Dus een paar uurtjes minder slaap. De temperatur maakte het mogelijk om buiten te ontbijten. Naast ons zaten twee mannen die uiteindelijk erg bijbelvast waren, toch wel weer wat wijzer geworden. Op een of andere manier trekken wij dit aan. Toen ze hoorden dat het mijn verjaardag was wilden ze met ons in gebed gaan om zegeningen voor onze reis ,ons kleinkind en voor onszelf te vragen. Dat kan je maar binnen hebben. Hierna vertrokken uit dit criminele gehucht en na 180 km sturen aangekomen in kokstad. Leuk plaatsje waar we wel gezellig door het dorp konden banjeren. Tevens de auto laten wassen bij een locale carwash. Zijn er 6 man een half uur met je auto aan de gang. De buitenkant het interieur echt alles wordt gesopt en schoongemaakt tot showroomconditie, en dat alles voor een bedrag van 4 euro. Daarna in ons onderkomen een pizzaatje en kip piripiri laten komen. Zo, dat was me de verjaardag wel. Wel lief alle berichten die men heeft gestuurd voor mijn verjaardg. Heb ook nog even gekletst met mijn kleinzoon en kreeg een mooie lach van hem. Mooi verjaarskado!! Zo, nu neem ik nog lekker een afsluitwhiskey om lekker te kunnen slapen met al die blaffende honden en een moskee die ook allah wakker houdt. Nog bedankt voor alle lieve berichten. Voor straks truste en morgen gezond weer op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kokstad

Danny

Actief sinds 18 Sept. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 14383

Voorgaande reizen:

22 September 2016 - 20 Oktober 2016

Zuid-Afrika

18 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Oktober 2015 - 01 December 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: