Christchurch3 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Christchurch3 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Christchurch3

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

13 November 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Half negen wakker van alle knallende schuifdeuren. Vroeger waren het de ritsen van de tenten. Ontbeten en daarna eerst naar de shoppingmall in de buurt op een bakkie te doen. Waren vergeten het afwaswater weg te doen, verdiende geen prijs. Met de bus naar cc waar we een kaartje hebben gekocht voor de hop on hop off tram. Over een bepaald parcours rijden vier antieke trams langs allerlei bezienswaardigheden. Je kan er steeds uit en weer op de volgende stappen. Hebben zo een groot gedeelte gezien van de verwoeste binnenstad van cc. Hoop waardevolle gebouwen worden ondersteund door metalen bouwwerken omdat er nog geen geld is om ze op te knappen en echt centrum is er niet meer, overal opengevallen stukken grond waar 4 jaar gelden nog gebouwen stonden. Uiteindelijk met de bus weer terug en nog even lekker in het zonnetje gezeten. Morgen de camper op/leegruimen en schoonmaken en weer inleveren bij blitz. Ben benieuwd wat ze over de schade gaan zeggen. Vanmorgen trouwens wakker geworden met het bericht dat we van femke mochten vertellen dat ze zwanger is. Heb vandaag de eerste babykleertjes al in mijn handen gehad. Kan niet wachten tot sinterklaas/ kerst. Moet nog een kamer verbouwen, een box timmeren, een wieg bekleden, druk, druk, druk!! Morgen sluiten we onze prachtige vakantie in NZ af en gaan nog twee weken zon pakken op Bali. Het was fantastisch en hoop dat jullie met deze blog en de foto's op fb een beetje hebben kunnen meegenieten voor straks truste. Xxx