Spannend - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Danny T.

Blijf op de hoogte en volg Danny

21 September 2016 | Zuid-Afrika, Den Haag

Gisteren de voorlopig laatste werkdag gehad. Vandaag dus de eerste vrije dag van onze vakantie. De vakantiekoorts heeft nog niet toe geslagen, wel ontstaan er overal in huis stapeltjes van spullen die mee moeten. Camera's liggen aan de opladers en onze plekken in het vliegtuig zijn al gereserveerd.
Vandaag op ons makkie nog wat boodschappen doen, vanavond lekker uit eten met schoonouders. Morgen brengt schoonzus ons naar schiphol waarna het avontuur echt gaat beginnen. Als het goed is landen we vrijdag om 10 uur in Kaapstad waar we onze huurauto kunnen ophalen. Daarna naar onze eerste slaapplaats die we via airbnb hebben geboekt.
Volgende verslag vanuit kaapstad

• 21 September 2016 - 10:34

Miranda :

Ook leuk de voorpret. Mooie zaklamp gekocht zag ik. Alvast heel veel plezier en hele mooie avonturen.
    Liefs Miranda

• 21 September 2016 - 10:34

Lizette :

Lieve schatten heel veel plezier. Was leuk jullie ff te zien en te spreken. Dikke kus en kijk uit

• 21 September 2016 - 11:03

Frank:

Hallo Danny en Lida,
    Ik hoop dat jullie net zo'n mooie vakantie tegemoet gaan al dat wij hebben.
    Heel veel plezier en geniet van al het moois en van elkaar.
    Gr Frank

• 21 September 2016 - 11:55

Anneke:

leuk leuk leuk leuk leuk!!!

• 21 September 2016 - 12:42

Gerard:

Super veel plezier, we gaan het volgen.

• 21 September 2016 - 18:19

Monique:

Heel veel plezier, geniet van deze reis. Ga zeker jullie verhalen volgen!
    Liefs Monique

• 22 September 2016 - 21:15

Thom:

Beste Lida & Danny,
    een goede reis en veel plezier in het mooie Sud Afrika. Geniet er lekker van. Thom & Karin