Jeffrey's bay - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Jeffrey's bay - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Jeffrey's bay

Door: Danny t

Blijf op de hoogte en volg Danny

02 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Vanmorgen afscheid genomen van etienne terblanche. Samen met zijn vrouw een stel mensen met een goed hart. Kregen nog een presentje ook toen we weggingen. Oke, daarna 330 km rechte weg, saai en niet leuk. Aangekomen in jeffreys bay werden we opgewacht door de eigenaar van het appartement. We hebben toch niet helemaal goed gelezen wat de beschrijving zij. We dachten een apparement voor on zelf te hebben. Klopt bijna, alleen het stel wat er woont woont er nog steeds. Als hun slaapkamerdeur dicht is zijn ze thuis, open zijn ze weg. Toch weer even een andere mindset. Hebben een goede strandwandeling gemaakt en vanavond iets minder lekker gegeten, maar morgen een mooie nieuwe dag. Waarschijnlijk gaan we lekker vroeg slapen en horen we morgen het stel niet naar hun werk gaan. benB bij het addo elephant park is geregeld en de stop daarna in port alfrd ook. Zitten we in een aparte villa als gast bij nederlanders. Ben benieuwd. Zo lekker slapen. Tot morgen