Jeffrysbay 2 - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Jeffrysbay 2 - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Jeffrysbay 2

Door: Danny t

Blijf op de hoogte en volg Danny

03 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Gisteravond om half tien naar bed gegaan. Resultaat.... Vier uur wakker. Beetje doordommelen tot zeven uur en daarna luisteren naar de geluiden tot de eigenaren naar hun werk zijn. Lekkere douche en in een leuk tentje een heerlijk ontbijt. Er staat hier de hele dag een strakke windkracht acht dus buiten zitten zit er niet in. Met de auto naar een plaatsje in de buurt gegaan. Leuk, maar de wind bleef. Terug naar jefreys bay en oppertje gezocht cocktailtje(lida ook) en daarna naar"huis". Later heerlijk gegeten in restaurant zelf mijn surf en turg samengesteld. De prijzen zijn hier zodanig dat iedere avond in een restaurant eten geen aanslag hoeft te zijn op je budget. Denk dat ik zo nog een whiskey neem en dan lekker slapen. Morgen naar het addo elephant park. Horen er veel positieve berichten over. Gaan het zien. Voor straks veel slaapgenot. Xxx