East london - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu East london - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

East london

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

07 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Vanmorgen afscheid genomen van ons nederlandse onderkomen. Richting east london. Na een rustige rit aangekomen in een buitenwijk van EL. Eerst met de auto de buurt verkend en lekker geluncht. Hierna een strandwandeling gemaakt. Op aanraden van een local gegeten bij een pub. Aan de buitenkant niets te zien, maar binnen erg gezellig. Heerlijk stuk vlees gegeten met salade. Lida fish and chips. Het eten is hier best goedkoop vergeleken met nederland. Samen waren we incusief drinken 15 euro kwijt. Dat is nog te doen. Nieuwe bestemming is ook al uitgezocht. Ik mag mijn verjaardag vieren in mhtata(off al places) zitten erg goed op schema, alleen wordt het steeds moeilijker om via airbnb iets te boeken. Als tweede optie hebben we dan B&B en als derde een hotel, en als vierde de auto. Hebben nu ongeveer 2000 km gereden en daar zal nog wel 1000 bijkomen. Morgen hebben we weer een safari geboekt, beetje aan de prijs, maar schijnt het waard te zijn. We shall see. Voor straks truste en gezond weer op xxx