Joburg 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Joburg 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Joburg 2

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

17 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen gewekt door Cas, hoe mooi kan het zijn!! Lekker relaxed ontbeten en daarna begonnen aan een toer met de hoho bus( hop on hop off) eerste stop bij het apartheidsmuseum, eigenlijk heb je daar een dag nodig om alles goed tot je te laten doordringen. Verder Joburg gezien, lekker gelunched en weer verder met Joburg te zien. Laatste stop bij het casino. Even binnengekeken en bijna allemaal zwarte vrouwen die aan de gokmachines zitten, kennelijk leveren de straatstalletjes toch wel veel op. Terug op ons honk werd er een spontane braai georganiseerd met de bezoekers van de B&B. Leuke gesprekken gehad met locals en mensen uit zimbabwe. Heerlijke t bone steak en boerewors gegeten met chakachakasaus. Ging er goed in, lekker wijntje er bij. Weer een mooie afsluiting van een mooie dag. Heb nog even het zwembad geprobeerd, maar mijn private parts vertelde mij dat ik daar niet mee door moest gaan. Nu op de kamer,hebben de stoelen in het vliegtuig al gereserveerd. Morgen gaan we een tour maken naar Soweto en daarna zien we wel weer. Enne... Lieve Cas, als je zin heb mag je opa morgen weer wakker maken

• 17 Oktober 2016 - 22:00

Miranda:

Ach wat lief wakker worden met Cas. Oei wat zullen jullie elkaar gemist hebben. Nog even genieten en dan thuis weer verder genieten van het moois daar. Dikke knuffel.

• 17 Oktober 2016 - 22:20

Frank:

Mooi om te lezen dat ook Johannesburg zijn mooie dingen heeft. En watheerlijk om gewekt te worden door je kleinzoon.
    Misschien kan hij het morgenochtend om 06.00 uur proberen. Om alvast te wennen aan thuis

• 17 Oktober 2016 - 23:05

Niek:

Wat fantastisch om zo gewekt te worden!!!!!!!!

Niek

• 18 Oktober 2016 - 08:13

Anneke:

Jeetje gaaf om te horen dat Jo'burg leuk is.... En indrukwekkend.
    Ik besef dat er bijna eind gekomen is aan de dagelijkse fijne updates van jullie reis.....ga t missen....
    Kun je thuis niet gewoon doorgaan????;)