Nog even vlug - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu Nog even vlug - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Danny Tiebackx - WaarBenJij.nu

Nog even vlug

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

19 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag de dag van vertrek, vliegtuig naar Doha gaat als het goed is om 20.45 uur. Moesten dus nog een dagje zoetbrengen. Vier van de big five hebben we gezien, dus voor nr 5 naar de zoo. Doordeweeksedag dus lekker rustig, maar ook koud. Vanwege de kou zaten een hoop beesten binnen. Lida vroeg aan een man met een pak van de dierentuin aan, of de apen nog naar buiten kwamen. Was het eignlijk zijn vrije dag maar dan deed hij vrijwilligerswerk. Heeft ons spontaan een rondleidig gegeven en veel informatie. Door hem heel dicht bij een luipaard kunnen komen die zelfs aangehaald wilde worden. Afijn drie uur en een paar platpoten later terug naar ons verblijf waar inmiddels meerdere gasten waren. Bleek een speciale unit van de politie te zijn die undercoverakties tegen drugsdealers en tegen corrupte politieagenten uitvoerden. Heerlijk verhalen uitgewisseld en voor axel bloklander ook nog wat geregeld. Daarna tas gepakt en met het laatste uurtje hier nog even een douche, warmere kleding en een lekker wijntje gepakt. Kwart voor zes worden we weggebracht naar het vliegveld, even doorbijten en dan weer de dagelijkse sleur in. Alhoewel..... Mogen gelijk heerlijk oppassen op Cas. Kunnen we al onze verhalen aan hem kwijt. Nog een fijne avond en geef allemaal jullie zegen aan onze piloten

• 19 Oktober 2016 - 17:31

Monique:

Hoi Lida en Danny,

Jammer dat jullie reis er weer op zit. Heb genoten van jullie verhalen.
    Zal de meldingen van een nieuw verhaal gaan missen.
    Hoop voor jullie op een rustige terugvlucht!
    Liefs Monique